כסיף: "הפיגוע בחברון אינו טרור", סמוטריץ' הגיב: "מבחינתו אפשר לרצוח אותי"

    איתי גדסי 4 Comment on כסיף: "הפיגוע בחברון אינו טרור", סמוטריץ' הגיב: "מבחינתו אפשר לרצוח אותי"

    הסתה חמורה של השמאל הקיצוני נגד הימין ועידוד לרצח מתיישבים: ח"כ עופר כסיף אמר הבוקר בראיון רדיו ווינט כי הפיגוע שארע במוצאי השבת בחברון אינו מעשה טרור | סמוטריץ תקף בחריפות: "מבחינתו אפשר לרצוח אותי ועוד חצי מיליון מתיישבים"

    עופר כסיף צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הידרדרות חמורה בהסתה של השמאל נגד הימין ועידוד לרצח מתיישבים: ח"כ עופר כסיף, אמר הבוקר בראיון רדיו ווינט באשר לפיגוע בו נרצח רונן חנניה הי"ד במוצאי שבת כי "הפיגוע אינו מעשה טרור, המתנחלים שגרים כקוץ בגרון הם לא בגדר אזרחים חפים מפשע. ומי שמצפה שהכבוש והמדוכא ישב בחיבוק ידיים ולא יתנגד עושה שקר בנפשו".

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב בחריפות לתמיכת הטרור הברורה של כסיף ואמר: "שמעתי עכשיו בזעזוע את הדברים הנוראים של עופר כסיף שמבחינתו אפשר לרצוח את אשתי, את ילדיי ואותי ועוד חצי מיליון מתיישבים ביהודה ושומרון. הדבר הזה נורא".

    video
    play-sharp-fill

    סמוטריץ' הוסיף ואמר: "הוא השותף של יאיר לפיד ובני גנץ, איתו הם הולכים להקים בלוק חוסן רק בגלל שנאת נתניהו. אתם השתגעתם?! כדי למנוע את זה, כדי להעיף את עופר כסיף וחבריו לכל הרוחות, הימין צריך לצאת בהמוניו להצביע, להקים ממשלה ציונית יהודית טובה, להחזיר את הביטחון, את האחווה ואת הגאווה הלאומית למדינת ישראל".

    גם יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיב לדברים החמורים ואמר: "עופר כסיף הוא הסיבה שצריך לצאת מחר להצביע ולהביא את הניצחון לימין בבחירות. חוק גירוש תומכי הטרור שנביא לכנסת יחול בדיוק על חברי כנסת כמו עופר כסיף, שתומך בטרור. זה תלוי במצביעי הימין".

    גם בשמאל הגיבו להסתה של כסיף, ובמפלגת המחנה הממלכתי אמרו: "עוד אמירה אומללה ומקוממת של ח״כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת. לא מתקבל על הדעת שנבחר ציבור בישראל תומך במחבלים ומעודד אותם להמשיך ולשפוך את דמם של אזרחים ישראלים. עופר כסיף מוכיח פעם אחר פעם שלא ניתן לשלב את הרשימה המשותפת בממשלה ושלא ניתן להישען עליה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מעתיק לכם מאתר וועדת הבחירות
      תראו ותשפטו
      👈 "רשימת מועמדים לא תשתתף בבחירות לכנסת ולא יהיה אדם מועמד בבחירות לכנסת אם יש במטרותיה או במעשיה של הרשימה או במעשיו של האדם, לפי העניין כדי לשלול את קיומה של מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי, לשלול את האופי הדמוקרטי של המדינה, להסית לגזענות או לתמוך במאבק מזוין של מדינת אויב או של ארגון טרור נגד מדינת ישראל.

      – לעניין זה קובע סעיף 7א(א1) לחוק היסוד רואים במועמד ששהה במדינת אויב שלא כדין בשבע השנים שקדמו למועד הגשת רשימות המועמדים כמי שיש במעשיו משום תמיכה במאבק מזוין נגד מדינת ישראל, כל עוד לא הוכיח אחרת"👉

    2. 2

      ח"כ כסיף אם כל כך אתה חושב שצריך להוציא את המתנחלים מהשטחים "הכבושים" אתה מוזמן לשמש דוגמא לאותם מתנחלים אני בתור תושב רחובות למדתי את ההיסטוריה של העיר הזאת והיא נבנתה על כמה כפרים ערביים להזכירך אז תעשה טובה לעצמך ותמצא לך דירה בעזה, שם נראה לי שיכינו לך אחלה של קבלת פנים..

    3. 1

      צריך להקים חברה של מריצות בשביל כל המשוגעים מהסוג של הכסיף הזה שלא יכנס יותר לכנסת